Sunday, October 14, 2012

Buku..sila jangan bosan


Salam uoll..
Ader sesiapa tak yg panas hati line internet lembap n sembap dua tiga hari nih?? Sungguhlah menyakitkan hati. Siput lagi cepat kot..
 
Peliknya pulak..hanya berlaku di rumah saya pulak tuh. Memang hangin jer..lagi2 handphone n broadband dua2 lembap. Aih..! Sakit jiwa tauuu...
 
Bila keluar kawasan lain..baik ikut kata pulak. Even now my broadband masih jalan macam orang tua 200 tahun..hp alhamdulillah dh ok sbb sy tukar data mode dari 3g kpd 2g.
Panjang btul intro..mcm nk keluar dari topik pulak. Hua2. Actually sebenarnya sajer nk cerita buku terbaru beli d MPH alamanda.
 
Q: a love story by Evan Mandery
 
Harap2 okylah. Mph wrapped pulak dgn plastik tak boleh tengok content. Pulaaaak..buku the Help pun tak habis baca lagi dah beli buku baru. Tapi sememangnya saya sangat suka baca buku..n susah nak control bila dah ader di kedai buku. Yelah..tak semua pompuan suka bershopping pakaian/kasut kan. Saya jenis shopping buku lah. Ader faham?? Good.
 
Tukar genre pulak kebelakangan ni. Cuba berjinak2 dengan buku genre ala2 romantik. Hiuyoo. Haha. Yelah..ader org komplen buku2 saya horror semuanyer..psycho thriller..citer2 berat..crimes..so tukarlah taste.
 
Tapi sejak tukar genre buku nih..ader dah buku saya tak habis baca..tinggal gitu sajer. Agaknyer buku romantik nih cepat buat saya jemu...
 
Nak habiskan buku the help dulu. Harap cepat habis. Maklumlah sekarang nih nak baca buku tahan 5 min jer pastu buku yang baca saya...
 
:-)
Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments:

Kos Hidup 2023 - Kerasnya Hidup Tahun Ini

Sesungguhnya tahun 2023 memang terasa sekali KERASnya kos hidup Keluhan di luar sana adalah real  Saya sendiri merasakannya Walaupun dua-dua...