Tuesday, October 23, 2012

jambangan bunga ros hadiah konvo

Konvo tidak dapat dipisahkan dari bunga betul tak? Macam tak cukup syarat jer bunga takder. Setiap kali bergraduan..mmg ekpektasi adalah untuk menerima bunga walaupun sekuntum. Saya masa konvo dulu siap pesan lagi kt famili...mesti beli bunga! Hua..sungguh tak malu..siap main paksa lagi.

Tapi tahun ini ader pelik cikit...

Sebabnyer tak konvo pun..tapi dapat bunga ros sejambak. Wah..berbunga2 perasaan (senyum sampai telinga). Dan bunga ini tidak lain tidak bukan adalah dari pelajar yg konvo..terbalikkan? Siap ader kad terima kasih lagi.

Dengan muka terharu...

To chey to chey..!

Terharu sbb pelajar ingat kita dan menghargai kita dgn cara yang cute n comel n sweet. Tak mengharapkan pun segala balasan ini. Asal pelajar saya berjaya dengan ilmu yg saya ajar itulah kepuasan saya.

Published with Blogger-droid v2.0.8

2 comments:

Maiyah said...

tahniah.. klau sy
yg dpt dah nangis huhu ;)

Cengkih78 said...

akak, jiwa sentimental, saya nie..ngok ngek sikit..hueeee

Kos Hidup 2023 - Kerasnya Hidup Tahun Ini

Sesungguhnya tahun 2023 memang terasa sekali KERASnya kos hidup Keluhan di luar sana adalah real  Saya sendiri merasakannya Walaupun dua-dua...