Friday, October 19, 2012

hand writing - cakar ayam my version



Ntah kenapa saya rasa my hand writing is getting ugly..huhu. Makin mcm cacing kerawit di padang pasir..cacing kepanasan.

Ader org kter..bukan tulisan dr kalau tak boleh baca. Tapi kadang2 saya sendiri pun tak faham apa saya tulis. Nasib baik sy banyak check students draft using track changes..imagine kalau guna tulisan tangan..boleh nangis students. Tapi sy mmg menaip lg cepat dari menulis manual.
Tulisan atas tu kira ok lg tuh..ader waktunyer kepala saya sendiripun boleh terteleng2 nak faham tulisan sendiri. Haish!
Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments:

Kos Hidup 2023 - Kerasnya Hidup Tahun Ini

Sesungguhnya tahun 2023 memang terasa sekali KERASnya kos hidup Keluhan di luar sana adalah real  Saya sendiri merasakannya Walaupun dua-dua...