Posted on Wednesday, March 10, 2010

Future flying, believe it or not: ready on sale


Hari nie dlm news, ada sesuatu yg menarik minat, JETPACKS ON SALE! dulu slalu tengok orang terbang dlm filem2 futuristik saja, tapi nampaknya, boleh jadi kenyataan bila ada 2 sykt dikatakan tlh pun menyatakan kesediaan menjual jetpacks kepada orang ramai yg berminat. harga, kalu tak silap, dlm satu laman web dlm $200,000-$300, 000.

Sykt yg sy tgk kat tv nie berpengkalan di New Zealand. menarik jugak tu. tapi, kalu pun ada yg membeli, boleh pakai ke nak pergi keje, agaknya, mana nak parking benda alah nie? best jugak jetpack nie, kalu pakat ramai2 pakai kat msia, blh reduce kesesakan jalanraya nie. yg pasti, saper ader jetpacks nie, pasti takkan mampu menumpangkan awek2 dan balak2 diorang. ngeh-ngeh-ngeh-ngeh (gelak jahat)

untuk lanjut: 



Read More

0 Responses to Future flying, believe it or not: ready on sale