Posted on Wednesday, February 24, 2010

Beringat sebelum kena

Bila main sims, perkara yg asas kena ada di dalam rumah ialah penggera keselamatan. WAJIB letak di dpn pintu rumah dan jugak di dapur. Kat dpn pintu rumah utk mengelakkan pencuri (ada sims yg kerjayanya ialah pencuri professional) dan  di dapur bagi mengelak kebakaran (lagi2 kalu sims anda tak pandai sgt masak, dapur mudah terbakar, kalu takde tu nanti mati terbakar sims anda). malang sungguh tak berbau. baru2 nie, sdg satu famili sims sy tido, adalah pencuri msk ke rumah pagi2 buta, sedang sims sy enak tido. yg dia curi pulak? bath tub harga $3000 lebih tuuuuu!

 
dia dpt msk kat dlm rumah, dan dah ambik pun bath tub tu, tapi bila nak kuar, alarm berbunyi, dlm bbrp saat polis yg hensem nie dtg. tapi tak sangka, sblm berjaya ditangkap, berlaku adegan gusti dan belasahan antara polis dan pencuri nie (AMARAN: jgn guna gambar ini sbg bukti keganasan polis di Msia. hak terpelihara).

  
pompuan rupernya pencuri nieh...hehehe. 
Read More

0 Responses to Beringat sebelum kena