Posted on Saturday, December 08, 2012

Big Bad Wolf Book Sale 2012

Wah..bestnyer dpt g tgk book sale kat the mines exhibition centre..tak sia2 gi sebab diskaun buku2 luar dan dalam negara dari 75%-95%!!!! Ha giler tak?? Bagi penggemar buku dan ulat buku...mmg akan "kegilaan" lah. Memang sesak hari ni sbb semua yg hantu2 buku menerjah beramai2. Siap masuk dlm bawak kotak yer..trolilah..maklum memborong..dah sekali sekala murah giler2..beli pun mau giler2.

So gambar ni menunjukkan itulah hasilnya 5 jam gi cuci mata kat saner. Ehem..inipun dh melanggar prinsip..hari tu baru ckp x mau dah beli sbb buku yg ader masih 5 buah belum pernah dibaca. Beli belum baca. Ni pun dah asyik remind diri.."cukup..cukup lina..ingat dunia..jgn ikut hati." tapi ingat2 pun terlajak jgk sampai 9 bijik. Eh..ok what? Ader yg beli berkotak2 tauuu..(helah bela diri) hihihi

Tpi xder pun beli novel..byk beli buku yg berkaitan dgn kerja..resepi...n persediaan menjadi ibu...hue3..eh buku surviving divorce pun ader tauuuu..bukan persediaan nk bercerai yer..tapi utk menghadapi klien yg mungkin plu khidmat nasihat..

Okay layan..penat!

Published with Blogger-droid v2.0.8
Read More

0 Responses to Big Bad Wolf Book Sale 2012