Posted on Friday, April 01, 2011

perempuan-perempuan tolong baca berita!

ada lagi citer perempuan kena tipu lelaki kat laman sembang. bukan seposen dua posen tapi puluh2 ribu. aish! hampir setiap bulan baca berita yg sama..peliknyer..naper masih lagi mcm tak pernah dgr berita/baca surat khabar? modus operandi kalau di lihat dari berita2 yang lepas semua hampir sama...TAPI mengapa??? masih ada yg TERJERAT..?? sy musykil betul2...

apakah tak pernah baca berita? tak ambil tau apa yg terjadi disekeliling kita? hingga tak boleh ambil iktibar?

kalu itulah puncanya..jgnler dok bukak facebook seharian lamanya..tolong, perempuan2 yang mungkin 'terlena' dan 'terleka' dari mengambil tahu hal2 masyarakat sekeliling..bacalah berita dan updatekan diri anda dgn persekitaran dan isu2 semasa....


di laman sembang..siapa2 boleh 'claimed' diri dia macam2..justeru itu kena waspada..apatah lagi kalau tak kenal. sedang yg dah kenal pun boleh menipu? Read More

2 Responses to perempuan-perempuan tolong baca berita!

  1. amal
    April 1, 2011 at 12:35 PM
    haa itula pasal kan. banyak jugak berita camni. kekadang memang pelik kenapa ada yang tertipu.. ape2 pun mintak jauhla benda2 camni huhuhu
  2. Cengkih78
    April 1, 2011 at 5:57 PM
    hi amal!