Monday, June 15, 2020

Loccitane Lagi - Versi Mengidam Teruk

Okay,

Hari ini dalam sejarah, boleh buat 2 thread pulak tuh. 

Terus ke topik! Hari ini sasaran saya untuk membeli syampu dan minyak terapi rambut yang diidamkan telah berjaya...

...sekali dengan Loccitane youth oil yang takde pun dalam list hendak beli hari ni.

Memang tahap mengidam teruk nih.

Rentetan cerita..

Bila beli barang Loccitane tempoh hari dapatlah banyak samples best untuk dicuba. Antaranya syampu Body & Strength yang saya rasa best jer jadi rambut. Maka saya memasang visi untuk membelinya. HARI INI. Mula-mula digoda oleh salesperson beli saiz besar terus 500ml sebab boleh jimat RM50+ katanya. Tapi saya berkeras kata, nak beli 2 benda, jadi dengan bajet yang ada maka saya prefer yang 300ml tuh. Sementelah dah ke Loccitane nie, maka saya pun sambar lah youth oil 15ml (RM250). Maka dengan pembelian 3 barang ini saya mendapatlah beg percuma dengan beberapa saiz kecil barang Loccitane lainnyer. Salesperson yang layan saya pun bagus jugak, dia bagi saya 3 samples krim Immortele Divine. So, bolehlah pakai samples banyak-banyak. Immortelle Divine Cream ni saya suka pakai, lembap tanpa mengilatkan muka secara keterlaluan and kombinasi reset serum, youth oil dan krim mukanya menghasilkan kesan yang lebih efektif dan ketara. Tapi krim muka tu takde saiz kecil ye. Harganya RM500. Sila terbeliak. Kena saving 2 kali baru dapat beli nih, jadi saya kena buat catuan krim muka Imortelle Divine sedia ada sehinga saya mampu membeli full saiz. Gigih tak??


Godaan lagi,

Dapat beg travel percuma juga seperti gambar di atas. Yang 'merisaukan' ialah dia sembur bunga kuning tu dengan perfume Loccitane terbaharu. Alahai sedap pulak baunya. Janganlah daku digoda untuk beli perfumenyer pulak.

Memang mengidam tahap teruk ni..bukan biashe-biashe. 

No comments:

Kos Hidup 2023 - Kerasnya Hidup Tahun Ini

Sesungguhnya tahun 2023 memang terasa sekali KERASnya kos hidup Keluhan di luar sana adalah real  Saya sendiri merasakannya Walaupun dua-dua...