Tuesday, October 11, 2016

Blusher Clinique


Semalam membeli 3 barang Clinique selepas kehabisan bedak compact, scrub muka, dan blusher. Actually saya peminat blusher clinique yang jenis stick tu, sangat praktikal dan handy, tapi dah discontinued. Ntah kenapa, sedangkan saya rasa blusher stick macam tulah yang paling senang nak bawa ke mana-mana. Saya suka pulak tu color dia, saya ada beli blusher clinique lain tapi warnanya ala2 kpop, bright pink, so macam tak natural pulak. Nasib baik salesgirl clinique try carikan saya blusher yg menyamai blusher stick saya yang dah kehabisan itu. Nampak tak? Nampak sangat lama saya nak habiskan blusher sedia ada sampai dah discontinued produk tuh. Gigih!! Gambar bawah inilah rupanya blusher stick yang saya suka tuh.




So, atas hasutan dan racun salesgirl tu maka saya setuju terus untuk ambik blusher di bawah ini. Try tengok review, katanya lama baru habis. So okaylah, berbaloilah dengan harganya dalam RM120 jugak. Warna pilihan saya ialah cupid 108. Nice color, very natural and long lasting.


Snap kat ofis petang tadi, sememeh dengan cap jari. Hehe





Kalau tengok range colors untuk blusher ini memang colornya semua natural. Ini berbeza dengan blushers jenis cheek pop yang pink terang semuanya.



Warna-warna terang









Sesiapa yang mencarik blusher yang best, boleh try clinique, setakat ini produk clinique saya puas hati belaka. Memang harganya a bit pricey, tapi seriously, lambat habis. Ader dalam 6 bulan sekali kot saya membeli produk clinique. Cuma pencuci mukanya yang cepat sikit habis atau moisturiser kerana kekerapan penggunaan. 

Bonus!! Seperti selalu, sekali dah membeli harus mintak free gift kan. So saya dapat pouch baru yang di dalamnya saya dapat 4 produk lain mini size: pencuci muka, toner, moisturiser + serum. Serum ini botol besar harganya RM500 gitu, tapi ni travel size for free. Weweee!!

Banyak dah koleksi pouch bag saya. Ada saya bagi orang, ada yang disimpan utk travel








No comments:

Kos Hidup 2023 - Kerasnya Hidup Tahun Ini

Sesungguhnya tahun 2023 memang terasa sekali KERASnya kos hidup Keluhan di luar sana adalah real  Saya sendiri merasakannya Walaupun dua-dua...