Posted on Saturday, May 04, 2013

Tinggal berapa jam lagi...

....sebelum nak pilihanraya. Sudahkah anda membuat pilihan? Ada jugak kawan2 hingga saat ini masih belum pasti nak undi aper. Keh2..ini bukan atas pagar lagi dah...atas pokok dah nih.

Sungguhlah hebat perang poster dan bendera sampai traffic light pun tak nampak. Punyer semangat waja ngan parti masing2. Kali ini..pasang pister/bendera bukan lagi soal memberitahu ttg calon/ manifestasi parti tapi dah macam bertanding saper dominan kat satu2 tempat tu.

Tapi bilangan bendera belum tentu menunjukkan saper menang atau kalah. Orang ni susah sikit nak tau..mulut kata sokong A..hari ngundi pilih org lain...

Aperpun..selamat mengundi..saya dah tau nak pangkah aper. Cuma..jgnlah nanti buat huru hara..berlapang dadalah kita dengan keputusan pru13 nanti. Rakyat dah bersuara..takdir dah menentukan..maka positiflah. Lagipun..dah nak muntah dgn kempen pilihanraya nih...dah tak terhadam dah..

Published with Blogger-droid v2.0.10
Read More

0 Responses to Tinggal berapa jam lagi...