Monday, May 8, 2017

Retreat Kelompok Puteri Beach Resort



Tahun ni ber-retreat kelompok di Puteri Beach Resort untuk kali ke-dua. Ini kali kedua memilih lokasi sama. Original location - Melaka, tapi rasanya tempat kurang sesuai dan kami memilih Puteri Beach Resort sebab lebih dekat, cost effective and ada pantai!!! Hotel kat Melaka tu tengah bandar and ada nite market jer. Biasanya retreat akan memilih tempat yang dekat dengan nature, sbb ada outdoor activities and lebih peaceful and condusive untut retreat kelompok.

Kali ni cohort tak ramai, ada 17 pelajar tapi ini tidak menghalang kami untuk berasa seronok dengan aktiviti dan sesi yang dijalankan. One thing yang saya suka tentang retreat ialah kita takkan boleh predict dengan jelas outcomes session kiter. It can be dull, boring or it can be very inspiring and full of surprise. I could say that this time around, it turned out good. Dah a few years buat retreat, dan dah ada sedikit sebanyak melihat hasil sesebuah kelompok yang baik. My words to students for this time around - transform!!

Kali ni husband join sekali datang - and hang around with my students for bbq session. Ni first time dia join. Happy, sekali dengan baby dalam perut ;-) Pagi2, husband sempatlah berjoging ke pantai. Something good for him. Bolehlah dia relakskan minda, and sambil joging sambil menikmati keindahan alam. Boleh jadi good therapy untuk dia.

And kali ni dapat gift yang tak disangka. Ingatkan dapat towel or else, rupanya set body care, yang memang saya suka. Wah seronoknyer. Me and chong dapat set body care from lovely lace and ajib, dapat set dari bodyshop. How cool is that?? Tak tahu pulak lovely lace ada set body care. Try carik kat internet tak jumpa pulak. 






No comments:

Kos Hidup 2023 - Kerasnya Hidup Tahun Ini

Sesungguhnya tahun 2023 memang terasa sekali KERASnya kos hidup Keluhan di luar sana adalah real  Saya sendiri merasakannya Walaupun dua-dua...