Friday, October 7, 2011

RIP Steve Jobs





Rest in peace to Steve Jobs. Walaupun saya bukanlah pengguna gadgets keluaran Apple Co. tetapi saya amat mengetahui kecanggihan produk keluaran Apple ini. Ipods, Iphone, Ipads adalah antara keluaran syarikat mendiang yg mendapat sambutan penduduk seluruh dunia. Masa di Aussie, susah benar nak tgk orang tak pakai produk Apple nie. Sanggup orang beratur kat kedai Apple hanya untuk mendapatkan produk terbaru Apple di pasaran. MCm nak beli goreng pisang panas pun ya gak. Punyerlah taksub dgn produk Jobs nie.

Anyway, orangnya telah meninggalkan dunia ini 2 hari lalu. Masa muda hensem jugak mamat nie. Tapi penyakit kanser yg dideritainya mengambil nyawanya pada saat syarikatnya sedang menikmati kemasyhuran yang luar biasa hasil inovasi yang dilakukannya. latest picture dia mmg kurus kering sajer, tapi kagum akan semangatnya itu. takder pulak dia terbaring tak buat aper2 just tunggu malaikat maut menjemput. dia tetap tampil dihadapan khalayak dan memperkenalkan produknya walaupun tengah kritikal. semangat inilah yang patut kita contohi.

I salute you sir. RIP.

No comments:

Kos Hidup 2023 - Kerasnya Hidup Tahun Ini

Sesungguhnya tahun 2023 memang terasa sekali KERASnya kos hidup Keluhan di luar sana adalah real  Saya sendiri merasakannya Walaupun dua-dua...