Tuesday, January 13, 2009

Saya Kembali

Hi all,

I selamat menjejaki semula ke Melbourne pagi ini jam 8.36 pagi. Summer day tapi climate within 15 celcius. Lega sikit, tapi besok weather forecast..blh jadi 37 celcius. Hmm, bukan time yg best utk berjalan. tapi disebabkan ada urusan penting, kena redah juga. Sebulan lebih tinggalkan Melbourne, tak byk berubah, cuma rumput2 kat belakang backyard semakin panjang dan ranting2 pokok yg tinggi menjulang dpn rumah dah cantik kena trimmed.

Thank you so much for those who send their condolence. Really appreriate it. Thank you.

Rasanya belum terlewat untuk mengucapkan happy new year 2009. Apapun perancangan tuk tahun nie, i wish you guys all the best and work harder to achieve whatever you guys wanted. Insya allah dpt mencapainya. Dan apa jua yg bakal berlaku dan telah berlaku, just dont give up. Ini sebahagian aturan hidup dan ujian bagi semua yg masih hidup, yg harus ditempuh dgn sabar dan tanpa putus asa.

Selalulah memasang angan2, selalulah punya harapan. Harapan itu memotivasikan. Harapan itu jugalah pemberi cahaya saat2 kita rasa down dan putus asa. Harapan memberi jiwa kekuatan.

I will update this blog as usual after this. Just to inform u guys that..saya dah kembali memblog-kan diri..

1 comment:

:: Husniyyah Alhusna :: said...

hi kakk..
welcome back!kahkah..
sy dah tukar link....

Kos Hidup 2023 - Kerasnya Hidup Tahun Ini

Sesungguhnya tahun 2023 memang terasa sekali KERASnya kos hidup Keluhan di luar sana adalah real  Saya sendiri merasakannya Walaupun dua-dua...